Thursday 17 July 2014

BUAH TANGAN ISTIMEWA DIHARI RAYA


Salam Ramadan.. hari ni dah 17 Ramadan, lebih dari separuh bulan ramadan telah kita tempuhi. Ramai yang telah merancang cuti untuk pulang ke kampung. Pasti dalam hati dah berkobar-kobar untuk bertemu dengan ahli keluarga terutamanya ibu bapa yang kita rindui.

Jauh mana pun kita pergi, pasti dihati kita akan terdetik untuk balik ke kampung terutama bila syawal menjelang. Itulah hebatnya Ramadan dan Syawal. Bila nak balik kampung ni, tak kan nak balik dengan tangan kosong kan . kebiasanya kita pasti akan bekalkan biskut raya, baju raya khas buat ibu bapa kita.

Setiap tahun hampir benda yang sama je yang kita bawa pulang untuk ibu bapa kita. Apa kata tahun ni kita berikan sesuatu yang lain dari yang lain dan ISTIMEWA, tapi ape ye yang istimewa. emm kita bagi barang kemas nak.. tp untuk mak sesuailah untuk ayah nak bagi apa pula ye..

pikir punya pikir.. ha apa kata kita hadiahkan ibu bapa kita dengan suppliment yang SEMULAJADI, HALAL DAN SELAMAT.  Apa suppliment yang semulajadi, halal dan selamat tu ye.. jeng.. jeng.. jeng..
Jom kita hadiahkan ibu bapa kita VIVIX SHAKLEE...

VIVIX Shaklee tu apa ye.. Vivix adalah tonix moden yang dihasilkan dari 4 sumber semulajadi yang tinggi antioksidan dan baik untuk mengawal kadar gula dalam badan, tekanan darah , keselesaan sendi, melancarkan darah dan antipenuaan..

Untuk maklumat lanjut boleh click disini


TESTIMONI PENGGUNA VIVIX

Testimoni : Pengidap Kencing Manis dan Masalah Penglihatan




Testimoni : Pesakit stroke



Testimoni : Strok, Sakit Lutut, Astma, Darah Tinggi




ANDA SEDANG MENCARI PENDAPATAN TAMBAHAN 



MARI BERSAMA-SAMA SAYA, MENCIPTA KEJAYAAN BERSAMA SHAKLEE

Keanggunan, keselesaan dan kepuasan anda adalah keutamaan kami 

Email : Ummiazalin@gmail.com
whatsapp : 013-218 3181





No comments:

Post a Comment