Friday 25 July 2014

PENGEDAR SHAKLEE DI SKUDAI, JOHOR BAHRU




Assalamualaikum.. walaupun baru baru beberapa hari tak berceloteh kat sini terasa rindu dan ada yang tak kena je. Biasalah kan dihujung-hujung Ramadan masa yang 24 jam macam tak cukup je. Lagi lah tahun ni baru nak berjinak-jinak berniaga kerepek-kerepek raya.

Semenjak mengenali Shaklee semangat dan minat berniaga berkobar-kobar. Seronok rupanya berniaga ni. Macam tu gak dengan shaklee, kemeriahan melayan customer, rakan-rakan niaga shaklee yang lebih rapat kami panggil adik beradik ni, kekadang rasa dah macam satu famili.

Saya percaya, ramai yang masih suka bertemu dan mengambil barang yang hendak dibeli terus dari penjual atau pengedarnya kan. Bagi yang tinggal di kawasan Skudai, Pulai, Tampoi dan sekitarnya saya boleh hantar terus kepada anda. Kita mungkin boleh berjumpa di mana-mana tempat atau saya boleh pergi terus ke rumah anda.

Anda hanya perlu memberi tahu apa produk atau masalah yang anda hadapi. Setelah pasti  produk apa yang anda perlukan saya boleh menghantar terus kepada anda dan penerangan cara pemakanan boleh diterangkan.

Shaklee menawarkan pelbagai produk yang dibuat dari sumber semulajadi, halal dan selamat. Antara set yang ditawarkan shaklee adalah set penyusuan, kehamilan, kesihatan, set kesihatan sendi, set kanak-kanak, set untuk pelajar, set untuk kesuburan, set kecantikan, set penjagaan wajah, produk pembersihan rumah, penapis air dan banyak lagi.

Bagi yang berada jauh anda boleh hubungi saya atau ada boleh juga membuat pembelian secara online di  

    DI SINI

Sekiranya anda berminat, anda boleh hubungi saya seperti yang tertera di bawah.  Saya jamin anda pasti bergembira berurusan dengan saya.

ANDA SEDANG MENCARI PENDAPATAN TAMBAHAN 

MARI BERSAMA-SAMA SAYA, MENCIPTA KEJAYAAN BERSAMA SHAKLEE


Keanggunan, keselesaan dan kepuasan anda adalah keutamaan kami 

Pengedar Shaklee Skudai 
Azalin Adzhar 
ID : 915516
Email : Ummiazalin@gmail.com

No comments:

Post a Comment