Monday 4 August 2014

Hadiah terbaik untuk hari ibu

Ibu adalah insan teristimewa dihati setiap insan yang bernama anak. Bagiku ibu adalah seorang insan berhati waja dan sentiasa menjadi penguat semangat untuk kami anak-anaknya.

Mak telah membesarkan kami 5 beradik sendirian semenjak ayah meninggalkan kami ketika adik bongsuku berusia 14 tahun. Bermula dari itu, mak menghadapi semua dugaan, cabaran dan pelbagai kerenah anak-anak sendirian tanpa bantuan  daripada sesiapa.

Sekarang mak telah berusia akhir 50an. Alhamdulillah, kesihatan mak masih lagi baik, masih lagi kuat dan masih ceria bahagia disamping kami anak-anak, menantu dan cucu.



Mak jururawat terbaik ku

Masih ku ingat lagi macam mana mak menjaga ku ketika  berpantang anak sulung. Mak menjaga ku seakan-akan anaknya ini seorang anak kecil yang memerlukan perhatian sepanjang masa. Mak menjaga dari semua aspek ,  setiap makan ku, kebersihan ku, kesihatan ku, perawatan ku dijaga dengan sempurna malah mak sanggup bersengkang mata semata-masa untuk membantuku  menjaga anak sulungku.  Mak juga tidak membenarkan lin membuat apa-apa kerja termasuklah mengangkat sebiji  pinggan yang telah digunakan. Hebat sungguh kasih sayang mak sehingga lin tidak merasai keperitan ketika berpantang malahan pengalaman berpantang begitu indah. Kasih mak terlalu agung bagi ku

Mak cergas kerana sendi mak sihat

Gaya hidup mak dari zaman kanak-kanak hingga sekarang yg aktif membuatkan mak memiliki sendi yang kuat dan sihat.

Jarang-jarang sekali mendengar mak merungut sakit kaki. Itulah kelebihan mak.. walaupun usia semakin meningkat kesihatan masih dipelihara. Malahan kekadangan lin rasa mak lagi kuat dan sihat dari lin yang jauh lebih muda dari mak.

Hadiah buat ibu

Setiap anak ingin melihat ibu bapa kita sihat sepanjang masa. Tetapi kekadang kita diuji dengan masalah ibubapa kita. Selain menerima rawatan dari pakar perubatan pengambilan makanan tambahan sebenarnya juga membantu dalam meningkatkan kesihatan insan yang kita sayangi. Mungkin ada yang teragak-agak hendak memberi makanan tambahan apa yang paling bagus untuk ibu bapa. Perasaan takut kalau tidak serasi dan memudaratkan pasti bermain difikiran. Pemilihan supplement yang halal, semulajadi dan selamat amat membantu.

Set kesihatan Sendi Shaklee



Untuk membuat pembelian secara online : CLICK HERE



ANDA SEDANG MENCARI PENDAPATAN TAMBAHAN 

MARI BERSAMA-SAMA SAYA, MENCIPTA KEJAYAAN BERSAMA SHAKLEE


Keanggunan, keselesaan dan kepuasan anda adalah keutamaan kami 

Pengedar Shaklee Skudai 
Azalin Adzhar 
ID : 915516
NO. Telefon : 013-2183181 
Fb : Azalin Adeq
Pm : Azalin Adeq
Page : Ummi Lin Vita Shop
Email : Ummiazalin@gmail.com

No comments:

Post a Comment