Friday 3 October 2014

PRODUK KESUKAAN SAYA : B COMPLEX, OSTEMATRIX, MEALSHAKES, VITAMIN C, HERBAL BLEND

Semenjak mengenali Shaklee boleh dikatakan lebih sepuluh produk yang pernah saya makan, tujuan untuk merasai kebaikannya dan melihat hasil keberkesanan produk. Shaklee bukan hanya ada produk vitamin sahaja tetapi ia juga ada produk untuk kecantikan dan kegunaan rumah.

Vitamin untuk Lin


Lin sukakan B Complex dan Ostematrix sebab ia sangat-sangat membantu kesihatan saraf dan tulang.  Bukan setakat itu, ia juga memberi kestabilan emosi, kelancaran proses pembuangan, mengurangkan masalah ketidakselesaan sendi. Senang kata 2 produk ni memang wajib ada.




untuk pembelian secara online click disini 

Vitamin untuk Kanak-kanak

Anak-anak lin, lin memang pastikan mereka mengambil Mealshakes dan vitamin C. 2 produk ni membuatkan antibody mereka lebih kuat jika dibandingkan sebelum ini.  Walaupun mereka bergaul dengan kawan-kawan ditaska dan rumah pengasuh, mereka sangat-sangat jarang dijangkiti selsema ataupun batuk. Dan yang lebih istimewanya, ia mmbuatkan mereka lebih berselera, cergas, pintar dan senang untuk mengingati sesuatu.




untuk pembelian online Click disini 

Produk  seisi keluarga.


Bab yang ni tak boleh dipanggil vitamin seisi keluarga sebab ia bukannya vitamin tapi ia adalah produk kegunaan harian dan krim serbaguna. Lin paling suka “Dish wash” dan “Basic H”. kalau disuruh pilih..lin pilih Dish wash kot sebab lin gunakan Dish wash untuk mencuci botol susu anak-anak. Ia semulajadi, senang dibilas dan menyakinkan…

Lagi satu krim ajaib “Herbal Blend” .. ini memang kena sentiasa ada kat rumah. Kalau anak-anak batuk lin akan sapukan krim Herbal Blend ni kat dada mereka, Alhamdulillah semenjak gunakannya anak-anak kalau batuk cepat baik dan tidur mereka lebih lena.
Sejara keseluruhannya produk Shaklee memang serasi dengan lin dan keluarga dan lin pasti ia juga akan serasi dengan anda sebab ia semulajadi, halal dan selamat.

Untuk pembelian secara online click disini 

seandainya anda berminat untuk menjadi sebahagian diantara kami pengedar shaklee atau ingin membuat pembelian melalui saya, anda boleh hubungi nombor seperti dibawah

Azalin
pengedar Shaklee Skudai, Tampoi, Pulai, UTM Skudai
0132183181

No comments:

Post a Comment