Sunday 8 February 2015

MULTIVITAMIN KANAK-KANAK YANG SEDAP DIKUNYAH DENGAN BERPERISA RIBENA.

Ada dikalangan kanak-kanak terlalu cerewat dalam bab pemilihan makanan. Sekiranya disebut sayur-sayuram atau buah-buahan mereka pasti menolaknya tetapi apabila diberi makanan ringan atau jajan pasti mereka tidak akan menolaknya. Oleh itu multivitamin atau makanan tambahan yang lengkap perlu diberikan sebagai tambahan untuk melengkapkan lagi keperluan harian mereka.
Setiap ibu bapa begitu risau sekiranya anak-anak mereka sukar untuk makan. Lin adalah seorang ibu kepada 2 orang cahayamata perempuan. Ketika mereka dilahirkan mereka mempunyai berat yang dikategorikan rendah dari kanak-kanak lain. Anak Lin yang sulung lahir dengan berat 2.07kg dan yang kedua berat 2.2 kg. Berat badan yang rendah menyebabkan mereka mudah demam dan terlalu memilih makanan.

Alhamdulillah selepas konsistan dengan pemberian MEALSHAKES  mereka semakin berselera untuk makan. Walaubagaimanpun mereka masih lagi menolak sayur-sayuran. Mereka lebih suka makan nasi bersama ayam goreng atau ikan goreng sahaja. Melihat tabiat pemakanan mereka, Lin perlu memberi mereka vitamin tambahan agar mereka menerima nutrisi yang secukupnya kerana  mereka sememangnya tidak menerima vitamin atau nutrisi dari  sayur-sayuran.
Berita baik buat ibu bapa seperti Lin  apabila Shaklee mengeluarkan semula  vitamin VITALEA FOR CHILDREN  yang hampir 2 tahun tiada dipasaran telah kembali.

APA ITU VITALEA FOR CHILDREN?

VITALEA FOR CHILDREN Shaklee mengandungi 18 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh kanak-kanak yang sedang membesar. Ia terdiri daripada vitamin C, D dan E dan 8 jenis vitamin B. Selain itu, ia juga mengandungi 200mg kalsium, magnesium, zink copper dan lain-lain. Di dalam Vitalea For Children mengandungi pemanis semulajadi yang membantu menjaga gigi kanak-kanak iaitu xylitol.

Untuk mengetahui lebih lanjut berkaitan VITALEA FOR CHILDREN anda boleh ke entry sebelum ini iaitu KHASIAT DAN KEBAIKAN VITALEA FOR CHILDREN.



Oleh itu, sebagai ibu bapa anda amat disarankan untuk memberi anak-anak multivitamin terbaik ini untuk meningkatkan tahap kesihatan , kecergasan dan kepintaran mereka. Vitalea for children ini ssuai untuk kanak-kanak berusia 4 tahun ke 12 tahun. Bagi anda yang ingin membeli Vitalea For Chidren ini , boleh terus hubungi Lin melalui sms @ whatsapp di nombor 013-2183181.

Bersama Shaklee anda mempunyai pelbagai vitamin untuk kanak-kanak antaranya Mealshakes, Vitamin C dan Omega Guard. Insya Allah vitamin-vitamin ini Selamat, Halal , Berkesan dan Mesra Alam.


Azalin
Pengedar Shaklee Skudai
0132183181


No comments:

Post a Comment