Saturday 7 February 2015

MULTIVITAMIN TERBAIK UNTUK KESIHATAN KANAK-KANAK ADALAH "VITALEA FOR CHILDREN"

Pada 1/1/2015 Pihak Shaklee telah melancarkan semula vitamin yang telah lama tiada dipasaran atas sebab untuk menambahbaik dan meningkatkan mutu dan kualiti produk. Vitalea For Children adalah multivitamin terbaik untuk kanak-kanak dengan berperisa Ribena yang enak dikunyah dan selamat untuk gigi kanak-kanak.



VITALEA FOR CHILDREN Shaklee mengandungi 18 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh kanak-kanak untuk tumbesaran. Ia terdiri daripada vitamin C, D dan E dan 8 jenis vitamin B. Selain itu, ia juga mengandungi 200mg kalsium, magnesium, zink copper dan lain-lain. Di dalam Vitalea For Children mengandungi pemanis semulajadi yang membantu menjaga gigi kanak-kanak iaitu xylitol.

Antara khasiat Vitalea For Children ini ialah :-

1. Menyediakan sumber multivitamin yang lengkap untuk keperluan tubuh badan kanak-kanak
2. Membantu perkembangan pertumbuhan kanak-kanak
3. Baik untuk kesihatan tulang, mengekalkan sistem saraf dan otot yang normal
4. Menjaga kesihatan gigi dan gusi
5. Dapat meningatkan sistem imunisasi tubuh badan kanak-kanak
6. Membantu dalam perkembangan minda dan penghasilan tenaga serta meningkatkan daya focus kanak-kanak
7. Membantu dalam penghasilkan sel darah merah
8. Baik untuk pelihatan

Itu diantara khasiat yang ada didalam vitamin ini. Dengan rasa yang enak, mudah untuk dimakan seta ia pasti menjadi kegemaran kanak-kanak.

Untuk memiliki vitamin ini anda boleh membuat pembelian melalui saya dengan menghubungi saya di talian 013213181 secara sms atau whatsapp. Tetapi sekiranya anda ingin membuat pembelian secara online dengan mengunakan debit @ kredit kad, anda perlulah klik ke ikon dibawah. Dalam tempoh beberapa hari, pihak Shaklee akan membuat penghantaran terus kepada anda.




Untuk memiliki tawaran hebat PEMBELIAN 3 PERCUMA 1  atau dengan harga istimewa , anda boleh membuat pembelian melalui saya. Untuk mereka yang berada di kawasan skudai, Lin boleh membuat penghantaran terus selepas pembayaran di buat .



No comments:

Post a Comment