Friday 6 February 2015

TAWARAN BERGANDA UNTUK MENINGKATKAN KESIHATAN SEKELUARGA

Assalamualaikum..lama sungguh lin tak update blog. Entry nya dah ada tapi tak berkesempatan je nak menempel kat sini. Hari ni dah hari ke 6 dalam bulan Februari baru ni lin sempat nak war-warkan tentang promosi terhangat Shaklee

Kali ni Shaklee buat tawaran gila-gila punya . Mau nya tak gila sampai 4 produk sekali di promosikan dengan harga yang lebih rendah.

Antara produknya

1. Vitalea For Children

2. VitaLea Complex

3. Ostematrik

4. Advance Joint Health Table .

                                


Yang nombor 1 iaitu VITALEA FOR CHILDREN tu sesuai untuk kanak-kanak. Ia berperisa Ribena susu, sedap dan pastI disukai kanak-kanak. Perasan tak sekarang ramai kanak-kanak mudah sakit , batuk-batuk , selsema dengan kurang aktif. Cam ne nak aktif kalau badan sentiasa tidak sihat. Masalah cuaca, corak permakanan dan corak kehidupan dan pergaulan menyumbang kepada masalah kesihatan.

Yang Nombor 2 tu, VITALEA COMPLEX,  ia multivitamin untuk kita orang dewasa . Vitalea teramat lah sesuai untuk mereka yang nak sesuatu yang ringkas dan cepat. Dalam sebutir Vitalea mengandungi hampir kesemua vitamin yang diperlukan oleh badan. Kalau ada jenis Hemoglobin (HB) rendah, Vitalea sangat-sangatlah membantu sebab ia mengandungi Iron yang boleh membantu dalam penghasilan sel darah merah.

Untuk no 3 pula OSTEMATRIK , ia adalah kalsium ajaib yang terbaik pernah lin jumpa. Nak tau kenapa lin katakan ia ajaib sebab kalau kita sakit-sakit atau lenguh-lenguh kaki, kita makan je ostematrik 2 ke 4 biji sebelum tidur sure esok pagi anda akan rasa perubahannya. Lagipun ia selamat untuk buah pinggang kita. Lin katakan ia selamat sebab ia mengandungi Vitamin D yang membantu penyerapan semaksimumnya kalsium dalam tulang.


ADVANCED JOINT HEALTH TABLET pula adalah Glocusimine terhasil dari ekxtrak jagung dan yang baik untuk penghasilkan cecair dalam sendi. Tanpa Glucosimine yang mencukupi pergeselan sendi akan berlaku dan lebih parah lagi ia boleh menyebabkan keretakan tulang dan bengkak sendi. Apabila usia kita meningkat, penghasilan Glocusimine badan akan mulai pelahan dan pengambilan makanan tambahan membantu untuk meningkatkan lagi penghasilannya. Melalui ujian Klinikal telah membuktikan kesan daripada pengambilan AJHT boleh dilihat dalam masa 5 hari.

Anda ragu-ragu untuk mengunakan produk shaklee? produk shaklee telah mendapat pengesahan halal dari badan-badan yang bertauliah dan ia dijamin HALAL, SEMULAJADI, SELAMAT UNTUK ANDA DAN BUMI KITA.

Sekiranya anda berminat untuk memiliki produk-produk ini  bersama-sama tawaran di atas, anda boleh hubungi Lin di 0132183181 . PROMOSI INI AKAN BERAKHIR PADA FEBRUARI 2015 



No comments:

Post a Comment