Wednesday 11 February 2015

PEMILIHAN KALSIUM PERLU UNTUK MENGELAKKAN BATU KARANG

Pemilihan kalsium yang tepat perlu untuk menjamin kesihatan ginjal dan tubuh badan kita . Kalsium yang berlebihan dan tidak dapat diserap sepenuhnya boleh menghasilkan mendapan dan punca batu karang. 

Atas sebab itu pihak shaklee telah mengeluarkan satu jumlah yang besar untuk penyelidikan bagi memastikan kalsium dapat diserap semaksimum atau sepenuhnya. Oleh sebab itu, OSTEMATRIX
 dibuat dan dirumus pelbagai vitamin dan kalsium. setiap vitamin mempunyai peranannya sendiri. 
Kandungan vitamin yang ada di dalam Ostematrix adalah seperti dibawah  

KALSIUM : Sumber semulajadi yang berkonsentrasi dan mudah diserap

VITAMIN D : Membantu dalam meningkatkan kadar penyerapan kalsium

BORON : Membantu dalam metabolisma tulang 

MAGNESIUM : membantu dalam mengasimilasikan kalsium kedalam tulang dan menguatkannya .

MANGAN, KUPRUM DAN ZINK : Mengaktifkan enzim yang membantu dalam pembentukan kepadatan tulang.



 Tawaran hebat untuk semua pengguna, dengan setiap pembelian anda layak menerima DISKAUN 5% dan diskaun ini sah sehingga 28 Feb 2015.
Sekiranya anda sedang mencari kalsium yang terbaik dan selamat OSTEMATRIK SHAKLEE adalah pilihan yang tepat. Untuk memilikinya anda boleh membuat pembelian melalui saya. Pembelian melalui saya anda boleh menghubungi saya di 0132183181.

Saya Azalin Adzhar Pengedar Shaklee Skudai, yang berada jauh dari skudai saya akan membuat penghantaran melalui Pos Laju.


No comments:

Post a Comment