Sunday 15 March 2015

MELEGAKAN MASALAH SAKIT PINGGUL KETIKA HAMIL SAMPAI BILA-BILA

Assalamualikum semua. Apa khabar hari ni  harap semua berada dalam lindungan Allah hendaknya.
Seronok dengar kawan-kawan hamil, ada yang bakal melahirkan ada yang di awal kehamilan. Bila tengok kawan-kawan hamil teringat zaman lin mengandungkan anak yang sulung.

Masa lin hamil dulu berat lin 68 kg, lin memang berbadan agak besar lah. Alahmdulillah selepas sebulan berumahtangga lin hamil. Masa mula-mula hamil biasalah kan mabuk tu tapi sakit-sakit lain tiada tetapi bila masuk  bulan ke 4 lin dah mulai rasa sakit di pinggul dengan pinggang. Sakitnya terasa bila lin baring telentang dan hendak mengiring. Terasa seakan-akan tulang pinggul tu bergesel. sakit sangat. Bila mengadu pada nurse atau doktor mereka suruh banyakkan minum susu. Masa tu lin belum mengenali apa-apa suppliment.

Macam sekarang lin rasa teruja nak mengandung lagi sebab suka bila kawan-kawan kata bermula dari awal kehamilan sampai melahirkan, menyusu mereka ambil ostematrik, Alahmdulillah mereka tiada masalah sakit pinggang, simpul biawak ke semua tiada. Senang katalah sihat sentiasa.



Selain tu masalah sakit gigi ke, sengal-sengal badan pun tiada. Memang menakjubkan lah Ostematrik ni dalam membantu kawan-kawan lin sepanjang tempoh mengandung.

 Ini contoh salah seorang penguna ostematrik yang tersenyum lebar sebab masalah sakit badan, sengal-sengal dan lenguh-lenguh selepas kelahiran tiada. Siapa yang tak gembira kan bila badan kita yang dahulunya sakit kembali sihat kan.





Siapa yang menyusukan anak akan mudah mengalami sakit tangan terutamanya bila kita berada dalam posisi mengiring terlalu lama. Matlamat kami mahu semua kita sihat dan cergas bagi memudahkan kita melaksanakan tanggungjawab dengan sempurna.

Untuk kesihatan menyeluruh pengambilan vitamin lengkap sepanjang penyusuan atau kehamilan penting. Tetapi sekiranya anda ingin memiliki hanya Ostematrik pun boleh.

Bagi memudahkan semua pelanggan Shaklee , pihak shaklee telah menyediakan laman web yang istimewa untuk pelanggan membuat tempahan secara online. Untuk pembelian, kawan-kawan boleh click ikon di bawah dan bayaran boleh dibuat melalui kredit kad atau debit kad.



untuk lebih istimewa, kawan-kawan boleh hubungi lin di talian 0132183181. Semua pelanggan lin tidak kira lah anda membeli secara online atau melalui lin, anda akan diberi tunjuk ajar dan pemantauan bagi memastikan anda sihat dan bergembira.

Azalin 
Pengedar Shaklee Skudai
fb : Azalin Adeq




No comments:

Post a Comment