Saturday 28 March 2015

PENGAMBILAN VITAMIN YANG SELAMAT MAMPU MENGATASI MASALAH KENCING KOTOR KETIKA HAMIL


Masalah kencing kotor mudah di alami oleh wanita yang sedang hamil. Selain itu ia juga bolehdi alami oleh sesiapa sahaja tidka kira muda atau golongan veteran. Masalah kencing kotor ini membuatlah mereka yang mengalaminya menghadapi masalah kerap membuang air kecil.
Selain dari banyakan minum air kosong atau air bali, pengambilan vitamin atau makanan tambahan yang bersesuaian juga boleh membantu mengurangkan masalah kencing kotor.

Peppermint Ginger plus sesuai untuk mengurangkan masalah kencing kotor dan angin dalah badan. Mari kita kenali dulu apa itu PEPPERMINT GINGER PLUS.



Nyaman dan Melegakan

Halia merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. Pudina pula merupakan herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut.

Shaklee peppermint Ginger Plus mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan. Pil-pil juga boleh dihancurkan dan dicampur dengan air panas untuk minuman herba semulajadi.

PEPPERMINT SESUAI UNTUK SIAPA?

1- Wanita yang sedang hamil dan mengalami masalah banyak angin dalam badan.
2- Morning Sickness atau tekak loya-loya
3- Sukar untuk mendapatkan kencing yang lawas.
4- Mempunyai masalah kencing kotor dan terdapat jangkitan pada pundi kencing
5- Angin banyak dalam badan
6- Ada masalah sembelit

Harga sebotol peppermint mampu dimiliki oleh semua.
Harga : RM 45.00
Kuantiti : 90 tablet.

Kawan-kawan yang hendak memiliki peppermint ini boleh hubungi lin di talian 013-2183181 whatsapp diterima ya. Yang tinggal disekitar skudai, lin boleh membuat penghantaran terus kepada anda ya.

tetapi seandainya kawan-kawan lebih suka membuat pembelian secara online, jangan risau sebab anda boleh membuat pembelian terus menerusi laman web shaklee. Pembelian akan mengunakan debit card atau kredit card . Untuk pembelian online kawan-kawan boleh click ikon dibawah dan membuat pembelian di situ.





No comments:

Post a Comment