Friday 8 May 2015

CARA MUDAH HILANGKAN PARUT BARU DAN LAMA

Menjadi satu mimpi ngeri bila wajah yang dahulunya hensen tetiba penuh parut selepas berlakunya kemalangan. Kemalangan itu tidak dapat kita elakkan jika iya telah tertulis tetapi parut yang terkesan dari kemalangan dapat dihilangkan jika kena pada cara dan tindakan kita.

Pengambilan makanan yang sesuai untuk pemulihan kulit dari dalam membantu proses penumbuhan sel baru dan menghasilkan kulit yang lebih cantik dan sihat. Antara makanan yang penting untuk penumbuhan sel baru adalah makanan yang tinggi protein

Dibawah ini salah satu testimoni penguna yang telah mencuba set menghilangkan parut yang besar dan teruk. Alhamdulillah dalam masa 7 hari kulit penguna telah kembali tumbuh dan tiada kesan parut yang tertinggal.



Kepentingan dan kebaikan setiap produk adalah seperti berikut :-

Vitamin E : Mmeperbaiki bengkak dan ulser kulit. Untuk mempercepatkan lagi proses penyembuhan vitamin E boleh diletak terus pada tempat yang luka atau parut.

Vitamin C : Merangsang pembentukan kolagen dan memperbaiki symptom pendarahan agar pemulihan lebih cepat.

Zink Complex : Mempercepatkan proses penyembuhan luka luaran dan dalaman. Ia juga membantu pembentukan kolagen dan protin untuk pertumbuhan dan perkembangan kulit.

ESP :      Merangsang penumbuhan sel kulit baru, mempercepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

Menakjubkan kan hanya dalam masa 7 hari, luka yang asalnya Nampak hingga ke dalam kulit boleh kembali tumbuh dalam masa 7 hari.

Bagi yang tinggal disekitar Skudai, Pulai dan UTM Skudai, anda boleh membuat temujanji untuk kita bertemu kerana Lin adalah  Pengedar Shaklee Skudai, Pulai dan UTM.

Tetapi bagi yang tinggal di luar Skudai, jangan risau kerana lin masih boleh memberi perkhidmatan yang baik dan penghantaran barang akan dibuat melalui perkhidmatan pos laju.

Anda boleh hubungi lin seperti butiran di bawah :-

Whatsapp : 0132183181
FB : azalin adeq

Amaran : Set ini juga sesuai untuk memudarkan kesan rengangan ketika hamil .


No comments:

Post a Comment