Friday 8 May 2015

MASALAH MATA GATAL, BERPASIR DAN MERAH HILANG DENGAN HANYA VITAMIN A


Assalamualikum semua, lin doakan semua sihat hendaknya. Pernah tak korang rasa mata letih, berpasir dan gatal. Kadang-kala kita sendiri tak tahu kenapa mata tetiba gatal atau berpasirkan. Mata lin biasanya terasa letih bila terlalu lama melihat computer.

Lin nak cerita sikit pengalaman suami lin yang matanya berpasir dan sakit selepas welding  besi untuk mesin untuk ayam golek. Suami lin dia memang tak biasa buat welding-welding  ni tetapi bila kawan minta tolong dia dengan niat membantu buatkan lah juga.

Tetapi asap yang keluar semasa welding masuk ke mata dan bila malam mata mulai merah, pedih dan berpasir. Husben masa tu tak nak makan pun vitamin yang lin bagi tapi dia rela letak hirisan timun dan letak kat kelopak mata. Sungguh tradisional kan. Dia kata timun tu sejuk nanti esok pagi mesti baik punya. Oklah tak pe.


Esok pagi bila bangun tidur matanya jadi lebih teruk sampai bengkak, merah dan perit bila buka mata.  So Malam tu lin paksa gak makan caratomax yang kaya denga vitamin A. Vitamin yang sesuai untuk mata kan vitamin A. Malam tu husben just makan 1 biji je. Dan Alhamdulillah mata yang asalnya gatal, berpasir dan bengkak hilang. Yang masih ada sikit-sikit kesan Cuma merah-merah.
Pastu esoknya En Abang siap Tanya “Semalam tu awak bagi abang makan apa”, kita dah bagi tahu pun Tanya lagi, saja je lah tu.


Untuk tahu lebih lanjut tentang caratomax boleh baca DI SINI. Kat situ li nada terangkan lebih lanjut tentang caratomax.

Caratomax ni wajib ada dalam rumah setiap orang sebab dia sangat-sangat membantu bila mata kita letih, berpasir , merah dan yang ade selaput pun sesuai makan.





Untuk order caratomax, anda boleh membuat pembelian online dengan click ikod di bawah .


Untuk yang nak beli melalui lin,boleh hubungi lin seperti butiran di bawah dan yang tinggal di sekitar Skudai, Pulai dan UTM, Lin boleh buat penghantaran terus sebab lin Pengedar Shaklee Skudai, Pulai dan UTM.

Butiran untuk hubungi lin

PENGEDAR SHAKLEE SKUDAI, PULAI DAN UTM 

Email : ummiazalin@gmail.com
Whatsapp : 0132183181
Fb : azalin adeq 

No comments:

Post a Comment