Wednesday 6 May 2015

UBAT STROK YANG MERUBAH KEHIDUPAN DARI TERLANTAR KEPADA KEMBALI BERJALAN

Risiko masalah strok boleh menyerang sesiapa sahaja terutamanya kepada mereka yang menghadapi masalah kencing manis, masalah tekanan darah tinggi, sakit jantung dan mereka yang mempunyai masalah tinggi kolestrol.

Pengidap penyakit-penyakit ini cenderung untuk menghadapi masalah strok. dan kebanyakan yang menghadapi masalah strok adalah mereka yang berada diusia lanjut.

Terdapat 2 jenis utama strok

1. Stroke iskemik

Stroke iskemik terjadi bila pembuluh darah yang menghantar darah ke otak tersumbat. Jenis stroke ini yang paling umum (hampir 90% stroke adalah iskemik).


2. Stroke hemoragik.

Stroke hemoragik disebabkan oleh pembuluh darah yang bocor atau pecah di dalam atau di sekitar otak sehingga menghentikan pengaliran darah ke jaringan otak yang dituju. Selain itu, darah mengalir keluar dan memampatkan jaringan otak sekitarnya sehingga mengganggu atau mematikan fungsinya.


Bagi membantu pesakit strok menghadapi masalah ini, pengambilan ubat-ubatan yang dibekalkan oleh pihak hospital perlu diambil secara konsistan dan mengikut dos yang disaran. Selain itu, pengambilan makanan tambahan juga boleh membantu pesakit strok untuk lebih sihat, lebih kuat dan menangani masalah tersebut.

Vivix adalah diantara salah satu minuman tambahan yang sesuai di ambil oleh mereka yang menghadapi masalah strok. Vivix  berperanan dalam memelihara, membaikpulih sel-sel dalam badan untuk kembali aktif, sihat dan berhubung antara satu sama lain.

Dari pengalaman penguna Vivix shaklee yang mengahdapi masalah strok sehingga tidak boleh berjalan dan bercakap, beliau telah kembali boleh berjalan walaupun bertongkat selepas lebih kurang 1 minggu pegambilan vivix.



Berita baik kepada anda . yang ingin memiliki Vivix Shaklee ini anda sangat-sangat bertuah kerana sepanjang Mei 2015 pihak shaklee anda menganjurkan promosi BELI 2 VIVIX  dengan DISKAUN 5%, Percuma keahlian dan layak menerima 1 botol multivitamin bernilai RM  88.75 .


Untuk memudahkan semua bakal pelanggan yang berada di sekitar Skudai, Pulai, UTM anda boleh membuat temujanji dengan Lin kerana Lin adalah Pengedar Shaklee Skudai, Pulai dan UTM .

Yang berada luar  dari sekitar skudai, anda masih boleh memiliki produk ini dengan menghubungi lin seperti talian di bawah.

Email : ummiazalin@gmail.com
whatsapp : 0132183181 
fb : Azalin adeq 


No comments:

Post a Comment