Sunday 3 May 2015

KEPUTIHAN BERBAU DAN GATAL MENJEJASKAN PENAMPILAN SI GADIS

Anak dara atau wanita mana yang tak risau kalau keputihan banyak dan berbau. Sedangkan keputihan yang tidak berbau pun mendatangkan rasa yang kurang selesa, inikan pula yang berbau dan gatal.

Cuba banyakkan yang seorang gadis tiba-tiba mengaru kegatalan di kawasan Miss V nya di khalayak ramai. Malu tau. Keputihan yang telah berubah warna Dari jernih kepada kuning atau coklat atau kehijau-hijauan adalah tanda keputihan tersebut telah dijangkiti kuman.

Pengunaan pencuci khas untuk wanita hanya mencuci dan membersih bahagian luar sahaja. Pengunaan pencuci wanita secara kerap boleh membunuh bakteria baik yang menjaga Dan melindungi miss v.

Pengambilan makanan tambahan yang bersifat antikulat penting dalam menangani masalah keputihan. Bakteria- bakteria jahat yang menjadi punca kepada keputihan perlu dihapuskan bagi mengelakkan pembiakan terus berlaku.

Alfalfa complex bersifat antikulat semulajadi yang membunuh bakteria jahat dari terus hidup dan berkembang. Selain itu alfalfa juga dapat mengawal kegatalan, ruam Dan alegik kepada makanan yang gatal seperti telur, ketam Dan sebagainya.

Pengambilan Alfalfa secara konsisten akan mengurangkan keputihan secara berperingkat dan dapat menghilangkan kegatalan serta mengeluarkan bahan buangan toksik keluar dari badan melalui  peluh dan bahan buangan .

Bagi mendapat hasil yang berkesan dan cepat, pengambilan Alfalfa Dan GLA Complex amatlah digalakan. Gandingan kedua-duanya menghasilkan kesan yang lebih cepat Dan berkesan.

Untuk memiliki Alfalfa dan GLA Complex ini, anda boleh hubungi seperti maklumat di bawah. Berita gembira bagi yang berada di sekitar Skudai, Taman Universiti dan Taman Sri Pulai, Lin boleh membuat penghantaran terus kepada anda kerana Lin adalah pengedar say shaklee yang tinggal di kawasan berhampiran Skudai, Taman University Dan Taman Sri Pulai.

Azalin
ID : 915516
Email : ummiazalin@gmail.com.con
FB : azalin adeq
No. Telefon : 0132183181

No comments:

Post a Comment