Tuesday 23 June 2015

UBAT SAKIT SENDI : MELEGAKAN SAKIT SENDI, LENGUH-LENGUH KAKI DAN SENDI BERGESEL

Assalamualikum dan salam sejahtera..

hari ini lin nak kongsi pengalaman lin sendiri selepas guna Set Kesihatan Sendi Shaklee. Masa tu lin memang ada masalah sendi berbunyi dan jari tangan lin kebas-kebas dan susah sangat nak genggam terutama pada waktu pagi .

Kawan lin Maisarah dia yang suggestkan lin ambil AJHT, kata dia AJHT ni bagus untuk membantu hasilkan cecair dalam sendi.  masa tu lin pun teragak-agak juga nak beli sebab betul ke AJHT tu bagus biasalah orang nak jual benda tak bagus pun dia kata bagus kan .

Tapi bila pikir balik kaki ni sakit sangat, tawakal je lah , Masa tu lin beli 1 botol AJHT, Omega Guard dan Ostematrik. dah alang-alang nak mencuba kita cuba terus set lengkap baru boleh nampak kesannya .

hari pertama makan tak rasa apa-apa pun sama je, sampai cukup seminggu baru lah lin rasa perubahannya. Bila masa sembahyang lutut lebih mudah nak dibengkokkan dan pergelangan kaki dah tak berbunyi. Alhamdulillah betul lah Set Kesihatan Sendi shaklee ni bagus. Berkesan sangat-sangat untuk hilangkan sendi berbunyi dan lemah.

Bayangkan dulu lin kalau jalan sikit je kaki dah lenguh, bila duduk bersila je kaki sakit, itu belum lagi cerita time sembahyang. kalau duduk antara 2 sujud tu Ya Allah sakitnya. duduk pun tak sempurna sebab lin rasa macam sendi lutut tu bergesel .

Alhamdulillah sangat-sangat Allah bukakan hati lin cuba set ni dan yang menakjubkan nye sampai sekarang lin dah tak de masalah sakit lulut ke , lutut berbunyi ke atau lemah kaki. Apa yang lin still  makan sampai sekarang hanya Ostematrik dan Omega Guard je.

Bagi anda yang ada masalah sendi berbunyi , lenguh-lenguh kaki, sendi bergesel  Lin memang suggest sangat anda ambil AJHT + Omega Guard dan Ostematrik. Pengambilan secara konsistan sangat-sangat membantu anda untuk menjalani kehidupan yang lebih cergas, lebih sempurna.


Untuk anda yang berada di sekitar skudai, Anda boleh membuat temujadi dengan lin kerana lin tinggal di sekitar Skudai. dan bagi yang jauh jangan risau kita masih boleh berhubungi menerusi FB ataupun whasapp.

INGIN MENAMBAH PENDAPATAN, MARILAH BERSAMA-SAMA KAMI MENCIPTA KEJAYAAN DENGAN KEJAYAAN 

Azalin 
Pengedar  shaklee Skudai
id : 915516
fb:azalin adeq
whatsapp : 0132183181 


No comments:

Post a Comment