Tuesday 23 June 2015

KITARAN DAN ALIRAN HAID KEMBALI TERATUR DAN LANCAR SELEPAS PENGAMBILAN GLA

Berkobar-kobarnya rasa hati ni nak share macam mana lancarnya haid bulan ni. Lin segan nak citer secara terbuka tetapi demi kebaikan kita bersama lin share lah juga . Lin harap kawan-kawan semua pun boleh merasai apa yang lin rasa.

Dulu masa belum berkahwin period lin memang jenis tak tetap. kekadang 2 bulan sekali, 3 bulan sekali dan kekadang datang tiap-tiap bulan. tapi tak pernah pulak sekali period sampai 15 hari . Tetapi pada bulan Mei 2015 lin start period pada 21 Mei sampai 4 Jun, period lin 15 hari. Dah lah tu datang nya sikit-sikit. kekadang lin rasa membazir pad sebab sikit sangat selalunya tak macam tu pun.

melancarkan period, tidak berketul, tidak senggugut


Lepas tu pada bulan 6  lin datang period lagi pada 21 Jun dan start dari 21 Jun tu lin makan GLA setiap hari 2 biji. Sebiji pagi dan sebiji malam Alhamdulillah period lancar sesangat. Darah keluar tak berketul-ketul macam selalu dan banyak. Lin suka sangat sebab lin tahu bila darah yang keluar tak berketul-ketul, tak sakit dan banyak di awal period itu tandanya period lin lancar.

Lin bersyukur sangat, kalau tahu lin dah makan GLA masa bulan 5 tu takda lah sampai 15 hari. Serius lin risau sangat sebab lin pernah ada sejarah Cyst masa zaman period tak tetap sebelum kahwin.

Kalau nak tahu GLA memang penting dan bagus untuk setiap wanita sebab GLA tidak dapat dihasilkan secara semula jadi oleh badan. Untuk tahu lebih lanjut tentang GLA boleh baca entri lin yang sebelum ini.

APA ITU GLA DAN KEBAIKAN GLA KEPADA SETIAP WANITA




Bagi kawan-kawan yang mengalami masalah seperti yang lin alami dan ingin merasai perasaan gembira seperti lin bolehkan mencuba GLA yang sememangnya sesuai untuk kita wanita.

Lin adalah pengedar shaklee bagi kawasan Skudai, Pulai, Taman Universiti  dan UTM . Sekiranya anda berada di dalam kawasan ini lin boleh membuat penghantaran terus kepada anda .Tapi sekiranya anda berada di luar kawasan lin akan membuat penghantaran melalui pos laju.

Azalin
Pengedar Shaklee Skudai
id : 915516
Tel : 0132183181 
Fb : azalin adeq 




No comments:

Post a Comment