Sunday 23 August 2015

RINDU MENGHIMPIT DIRI

Assalamualikum

Lama rasanya lin tak mencoret kat sini. Rasa gatal-gatal jari nak menaip semakin menjadi-jadi. Bukan tak sayang, bukan juga membenci tapi entahlah.

Mungkin keadaan kesihatan yang menjunam, pening nak mengadap peperiksaan KPSL dan macam-macam lagi. Ini kali pertama lin ambil peperiksaan KPSL. Boleh tahan gak soalannya. Macam nak nangis dibuatnya , hehehe ini semua sebab spot soalan tertentu smapai ada yang tak tengok langsung sudahnya time exam mengangah tak tau nak jawab apa.



Untuk jadi mereka yang berjaya kita kena ambil tahu semua perkara, kena belajar bukan semata-mata untuk exam je kan. Tapi nak buat cam ne yang dah berlalu biarkan ia berlalu, sekarang kita buka lembaran baru.

Macam tu juga dalam perniagaan kita, jika kita masih belum mencapai apa yang kita impikan jangan kita patah semangat. Bangun.. Bangkit.. dan cari jalan penyelesaiannya, cari dimana kelemahan dan kesilapan kita. Mungkin ada yang kita lalai, mungkin ada yang kite tersilap.

Lin masih lagi PENGEDAR SHAKLEE SKUDAI masih setia dengannya sebab lin, anak-anak dan suam adalah penguna Shaklee, kami percaya, kami yakin dan kami sendiri merasai keberkesanan kepada diri kami.

Kalau kawan-kawan ragu-ragu atau masih lagi tercari-cari vitamin semulajadi yang BERKESAN, SELAMAT DAN MESRA ALAM  bolehlah memilih Shaklee sebagai pilihan yang pasti .

INGAT SHAKLEE INGAT LIN YA 

Segan nak tanya, ala tak yah segan-segan boleh je whatsapp ke, email ke, pm kat FB ke insya Allah lin akan bagi layanan yang kebabom punya, insya Allah.

Fb : Azalin Adeq 
Whatsapp  : 0132183181





No comments:

Post a Comment