Sunday 25 December 2016

MAKANAN YANG SIHAT LAGI BERKHASIAT MAMPU MEMBANTU ANDA MENDAPAT KESIHATAN YANG BERKEKALAN

Saya hari-hari makan sayur..
saya hari-hari makan buah..

persoalannya Sekarang CUKUP KE?

Betul kita makan sayur, makan buah, makan ikan /ayam tapi persoalan sekarang cukup ke nutrisi harian yang kita terima.

Beberapa hari lepas geng husben baru ke jual +- 100 ekor ayam kampung yang dibela sendiri. Ayamnya kecik-kecik je tapi Cuba kita tengok ayam kat pasar " mak aii semuanya semuanya obesiti" dulu masa kami jual ayam golek nak cari ayam yang around 1.6 ke 1.8 sekilo dalam kuantiti banyak punya lah susah sebab kebanyakkan ayam kat paso 2 kilo lebih. Sebab kebanyakkan ayam kat pasar diberi makanan yang telah dicampur dengan bahan pengalak untuk cepat membesar., cepat matang.

Itu bab ayam.. kalau bab sayur-sayuran. Biasalah kita semua suka yang cantik. Nak cari sayur yang 100% Segar, yang tiada cacat cela. Sekarang ni pengunaan racun serangga untuk tumbuhan kita memang tinggi. Kalau nak cari yang organic limited dan harganya boleh tahan mahalnya. Kalau beli sayur organic pun, kenalah tahu cara masaknya. Salah cara masak hilang semua nutrisinya kat sayur tu.

salah satu cara nak pastikan kita terima nutrisi yang mencukupi kita perlu ambil supplement yang sentiasa selamat, semulajadi Dan berkesan.
Supplement apa yang lengkap dengan ketiga-tiganya.

dah pastilah SHAKLEE. Macam mana nak dapatkan produk shaklee? Hubungilah lin, no whatsapp lin 018-7765447

Lin
018-776 5447
#pengedarshakleeskudai
#pengedarshakleetamanteratai
#pengedarshakleetamansripulai
#pengedaeshakleetamanuniversiti


No comments:

Post a Comment