Thursday, 8 June 2017

PENTINGNYA PENGAMBILAN SUPPLEMENT ADALAH UNTUK MENINGKATKAN KESIHATAN BUKANNYA MEMUDARATKAN

Assalamualaikum, sihat semua.

Sejak kenal shaklee Cik Lin kenal juga macam-macam penyakit. Bell's Pasly, Stroke semua penyakit ni ada kaitan dengan sarafkan. Masalah saraf ni tak kira muda ke tua boleh alami kan. Cik Lin dulu pernah gak ada masalah saraf tapi ia lebih carple tunner. Cik Lin amalkan beberapa vitamin termasuklah vivix



Kalau kita ada masalah berkaitan saraf yang abaikan tapi ambil serius sebab ia boleh mendatangkan pelbagai masalah lain. Tindakan pasti anak mak cik seperti dalam testimoni dibawah membantu maknya kembali sihat dan cergas walaupun diperingkat awal ada tanda-tanda stroke.


[KESIHATAN IBU SEMAKIN MENINGKAT SELEPAS AMALKAN VIVIX SHAKLEE]

Pada 1 September 2016 kami sekeluarga dilanda kebimbangan apa bila mak saya tidak sihat. Mak tiba-tiba jadi lemah sebelah badan sebelah kiri. Berjalan pun seret kakinya. Hati mana yang tak risau. Macam-macam benda difikirkan.

Pada keesokan hari adik bawa mak jumpa doktor. Alhamdulillah tidak serius. Mula-mulanya mak ada bagi tahu jari manis sebelah kirinya tak boleh dibengkok. Ingat biasa-biasa je lah. Rupanya dia melibatkan sarafnya melekat. Bila dah jumpa doktor jadi kita tahulah kan apa sebabnya.

Saya yang duduk di Gopeng ni bergegas pergi branch Ipoh pergi beli sebotol Vivix. Tak fikir lain dah. Nak mak sihat. Terus hantar kat mak. Disamping itu kami hantar mak berurut 3 hari berturut -turut untuk membetulkan urat-urat yang bermasalah.



Alhamdulillah selepas 2 minggu mak dah nampak cergas. Muka yang sebelum ni nampak mcm turun pipinya dah kembali asal balik dan yang seronok nya mak dapat pergi berjalan-jalan ke Pulau Pinang.

Selepas kejadian tu saya usaha untuk bagi mak konsisten minum Vivix. Alhamdulillah hari ini jari mak dah boleh lipat sepenuhnya tanpa sebarang pembedahan dan cucuk seperti yang disarankan doktor.

Hari ini mak punya muka merah pink je,ceria dan cergas. Mak ni pantang sihat suka lah dia berkemas di tepi rumah sambil membelai pokok-pokok bunganya.

Terima kasih Vivix, terima kasih Shaklee. Alhamdulillah.

SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3
TESTIMONI 8 : A'BIDATUL MU'TADILLAH MOTOLANI

Untuk lebih maklumat tentang vivix boleh click link ni ye VIVIX

Dapatkan produk shaklee dan konsultasi secara percuma dan insya Allah terbaik dari Cik Lin



PM Facebook : azalin adeq
Like Page : Garage Supplement 
Call / whatsapp : 018-7765447
Blog : ummiazalin.blogspot.com
Email : ummiazalin@gmail.com


COD : UTM Skudai, Taman Universiti , Taman Teratai, Taman Sri Pulai, Taman Tun Aminah, Taman Pulai Jaya, Taman Pulai Emas, Kangkar Pulai dan kawasan sekitarnya.

Pengedar Shaklee Skudai
Pengedar Shaklee Tampoi
Pengedar Shaklee UTM
Pengedar Shaklee JB
Pengedar Shaklee Malaysia
Pengedar shaklee Kuala Lumpur