Friday 19 October 2018

Sijil Halal Shaklee 2018 Diiktiraf Malaysia

Sijil halal shaklee dikeluarkan setiap tahun dan sekiranya ada produk baru masuk akan dikeluarkan sijil halal susulan.

Malaysia adalah sebuah negara islam dan semestinya ramai umat islam didalamnya. Isu halal, haram adalah perkara utama dan perlu dititik beratkan. Oleh kerana itu shaklee juga sentiasa mengambil berat isu berkenaan.

Semua produk shaklee tidak dibuat dimalaysia tetapi diimport ke malaysia. Oleh kerana itu disetiap loga shaklee tiada logo halal malaysia. Logo halal malaysia hanya akan dicetak bagi produk yang dihasilkan atau diproses dimalaysia.

Bagi memudahkan urusan dan menyakini penguna malaysia, shaklee akan mengeluarkan 1 sijil halal yang diiktiraf seluruh dunia.

Ini sijil terbaru shaklee yang sah sehingga 31 Disember 2018 . Dalam sijil ni ada juga vivixgel walaupun ia tiada di malaysia.

Dalan parasan Malaysia baru masuk semua Zinc Plus yang dahulunya Zinc complex. Zinc Plus boleh mempercepatkan penyembuhan luka serta boleh meningkatkan kesuburan seorang lelaki.

Lain-lain info zinc plus boleh dilihat dalam poster di bawah.




Bagi anda yang masih meragui isu kehalalan shaklee boleh whatsapp lin dan bagi anda yang berminat dengan zinc plus atau mana-mana produk shaklee boleh whatsapp lin juga ya.

Cara nak order

Whatsapp lin di 018-7765447 dan bagi anda di kawasan skudai, pulai, atau sekitarnya kita boleh set appointment bina dan dimana. 

No comments:

Post a Comment